Asystent ds obsługi klienta
Dodane Piątek, 15 Sierpnia 2014, 17:10:53, ID ogłoszenia: 109Opis ogłoszenia
Asystent ds obsługi klienta
Minimalny poziom wykształcenia: wyższe
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość szybkiego przyswajania wiedzy
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta -odpowiadanie na pytania klientów, przypominanie o niezapłaconych należnościach
Zrodlo: http://www.pupbialapodlaska.pl/oferty_pracy/oferta_szczegoly/451.html
Opis ogłoszenia
Asystent ds obsługi klienta
Minimalny poziom wykształcenia: wyższe
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość szybkiego przyswajania wiedzy
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta -odpowiadanie na pytania klientów, przypominanie o niezapłaconych należnościach
Zrodlo: http://www.pupbialapodlaska.pl/oferty_pracy/oferta_szczegoly/451.html