Asystent ds obsługi klienta

Dodane Piątek, 15 Sierpnia 2014, 17:10:53, ID ogłoszenia: 109
Do negocjacji
Asystent ds obsługi klienta
Wyświetleń: 1747

Opis ogłoszenia

Asystent ds obsługi klienta

Minimalny poziom wykształcenia: wyższe
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość szybkiego przyswajania wiedzy

Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta -odpowiadanie na pytania klientów, przypominanie o niezapłaconych należnościach

Zrodlo: http://www.pupbialapodlaska.pl/oferty_pracy/oferta_szczegoly/451.html

Opis ogłoszenia

Asystent ds obsługi klienta

Minimalny poziom wykształcenia: wyższe
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość szybkiego przyswajania wiedzy

Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta -odpowiadanie na pytania klientów, przypominanie o niezapłaconych należnościach

Zrodlo: http://www.pupbialapodlaska.pl/oferty_pracy/oferta_szczegoly/451.html