Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Dodane Wtorek, 04 Października 2022, 19:58:24, ID ogłoszenia: 35461Opis ogłoszenia
O firmie:
Delta Optical to uznana polska marka sprzętu optycznego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na n/w stanowisko.
Opis zadań na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego:
Aktywna obsługa bieżących procesów sprzedażowych w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień.
Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówień, np. wystawiania faktur, listów przewozowych.
Utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Współpraca z dystrybutorami w zakresie wsparcia marketingowego dla sprzedaży produktów oferowanych przez firmę
Analiza potrzeb biznesowych klientów.
Pozyskiwanie, prowadzenie analiz marketingowych dotyczących rynków zagranicznych oraz pozycji firmy i poszczególnych linii produktowych na nich
Udział w targach w Polsce i zagranicą
Nawiązywanie nowych kontaktów w celu pozyskiwania dystrybutorów i dealerów
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu zaawansowanym (poziom wymagany B2 przy czym potwierdzenie znajomości języka certyfikatem nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem).
Samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę.
Zainteresowania łowiectwem lub strzelectwem lub sprzętem optycznym będą dodatkowym atutem.
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klientów polskich oraz zagranicznych i lub sprzedażą.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w zgranym zespole, w którym panuje dobra atmosfera pracy.
Stabilne zatrudnienie u wiarygodnego pracodawcy, na podstawie umowy o pracę.
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Współpraca z partnerami handlowymi na wszystkich kontynentach.
Kontakt:
Miejsce pracy: Nowe Osiny k/Mińska Mazowieckiego
Numer referencyjny: SEN-10-22
Zgłoszenie rekrutacyjne z aktualnym CV prosimy przesyłać na adres rekrutacja@deltaoptical.pl.
rekrutacja@deltaoptical.pl
(klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych itd.)
Opis ogłoszenia
O firmie:
Delta Optical to uznana polska marka sprzętu optycznego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na n/w stanowisko.
Opis zadań na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego:
Aktywna obsługa bieżących procesów sprzedażowych w tym telefoniczna, mailowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień.
Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówień, np. wystawiania faktur, listów przewozowych.
Utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Współpraca z dystrybutorami w zakresie wsparcia marketingowego dla sprzedaży produktów oferowanych przez firmę
Analiza potrzeb biznesowych klientów.
Pozyskiwanie, prowadzenie analiz marketingowych dotyczących rynków zagranicznych oraz pozycji firmy i poszczególnych linii produktowych na nich
Udział w targach w Polsce i zagranicą
Nawiązywanie nowych kontaktów w celu pozyskiwania dystrybutorów i dealerów
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu zaawansowanym (poziom wymagany B2 przy czym potwierdzenie znajomości języka certyfikatem nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem).
Samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę.
Zainteresowania łowiectwem lub strzelectwem lub sprzętem optycznym będą dodatkowym atutem.
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klientów polskich oraz zagranicznych i lub sprzedażą.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w zgranym zespole, w którym panuje dobra atmosfera pracy.
Stabilne zatrudnienie u wiarygodnego pracodawcy, na podstawie umowy o pracę.
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Współpraca z partnerami handlowymi na wszystkich kontynentach.
Kontakt:
Miejsce pracy: Nowe Osiny k/Mińska Mazowieckiego
Numer referencyjny: SEN-10-22
Zgłoszenie rekrutacyjne z aktualnym CV prosimy przesyłać na adres rekrutacja@deltaoptical.pl.
rekrutacja@deltaoptical.pl
(klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych itd.)